F.I.T.

Co pro Vás může F.I.T. udělat?

F.I.T. (Fast Injury Treatment – rychlá léčba zranění) vznikl jako výsledek několikaletého výzkumu v různých oblastech sportu. Složky v něm obsažené vedou k rychlejšímu zotavení ze zranění, je však vynikající i pro prevenci sportovních, a nejen sportovních, zranění.

F.I.T. lze použít jako prevenci i k potlačení bolesti při svalových onemocněních a symptomech, jakými jsou bolesti beder, šíje, ramen a kyčlí, tendinitidy a chronické kloubní a svalové problémy.

F.I.T. je určen pro všechny věkové skupiny. Displayfoto met losse tube klein 300x248

Vlastnosti F.I.T.

• díky svému unikátnímu složení a vyváženosti různých přírodních složek okamžitě zlepšuje buněčný metabolismus
  • stimuluje krevní oběh v místě aplikace, což vede k rychlejšímu rozpadu buněčného odpadu a napomáhá rychlejšímu uzdravení
  •  má dlouhodobý účinek, což vede k výrazným výsledkům. Je také ideálním řešením pro rychlou regeneraci po intenzivním cvičení nebo tréninku
  • kompletně se vstřebává do pokožky a nezanechává lepkavý pocit ani mastný film a je proto ideálním produktem pro kombinování s (kinezio)tapingem
  •  obsahuje pouze přírodní složky; na rozdíl od jiných výrobků neobsahuje žádné syntetické látky proti bolesti

Prevence (je vždy lepší než léčba)

F.I.T. je vhodné použít pro masáž svalů po úvodním zahřátí (při tréninku, závodech) před svalovou námahou. Zlepšuje krevní oběh a významně snižuje možnost zranění.

Zotavování

Pokud očekáváte po intenzivním cvičení svalovou bolest, použijte F.I.T. sportovní balzám ihned po osprchování se po sportovním výkonu a bolest se nedostaví. Pokud jste zraněni, používejte balzám na postiženou oblast 2x – 4x denně. Urychlíte tím uzdravování a zkrátíte tak dobu trvání léčby.

Léčba bolesti

Při svalových onemocněních a symptomech, jakými jsou bolesti beder, šíje, ramen a kyčlí, tendinitidy a chronické kloubní a svalové problémy, aplikujte balzám na bolestivá místa 2x – 4x denně.

Při přetrvávajících problémech konzultujte s lékařem nebo fyzioterapeutem.

Přípravek je k dostání v naší ordinaci.

Zjistěte, jaká jsou další využití F.I.T.u.

F.I.T je registrovaná ochranná známka.