Pro firmy

Pro firemní zákazníky nabízíme komplexní odbornou fyzioterapeutickou péči o zaměstnance, složenou z preventivní, terapeutické a relaxační části.

V preventivní části nabízíme poradenství k úpravám pracovního prostředí a pomoc s výběrem vhodného nábytku a preventivní programy pro zaměstnance.

Terapeutická část zahrnuje standardní fyzioterapeutické postupy vedoucí k odstranění bolestí pohybového aparátu a bolestí svalů, páteře a kloubů.

Relaxační část obsahuje různé druhy masáží, které mají i rehabilitační účinek.

19,6% pracovních neschopností za rok 2010 je spojeno s nemocemi svalové a kosterní soustavy, s průměrnou dobou trvání 67,3 dne (podíl na prostonaných dnech činil 28,7%; nejvíce se na pracovních neschopnostech podílely bolesti v zádech) (Zdroj: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR).

Mezi hlavní příčiny bolestí svalové a kosterní soustavy patří zejména statická pracovní poloha (například sedavé zaměstnání), nevhodně uzpůsobené pracovní místo, stres a těmito příčinami způsobené vadné držení těla a v neposlední řadě i přetěžování organizmu například prací s myší nebo sportem.

Všechny firemní programy sestavujeme vždy po konzultaci s firmou tak, aby přinášely co největší prospěch jednotlivým zaměstnancům a tím i Vaší firmě.

Naše preventivní a terapeutické programy mohou být nejen užitečným, ale i příjemným bonusem pro vaše zaměstnance. Též můžete využít naše permanentky a dárkové poukazy. Spolupracujeme s firmami poskytujícími bonusové služby formou cafeterie: Benefit-plus a Sodexo (od 20. 3. 2013).

Investice do zdraví vašich zaměstnanců se vám vyplatí

• zvýší se jejich pracovní výkonnost

• sníží se počet pracovních neschopností.

Podrobnější informace Vám rádi poskytneme telefonicky, e mailem nebo při osobním setkání.

Máte další otázky? Chcete se zeptat, jak můžeme Vaší firmě pomoci?

Kontaktujte nás

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Prostor pro vaši zprávu